Εκπαιδευτικό και βιωματικό σεμινάριο
Σπάζοντας τη σιωπή στην κακοποίηση
Σπάζοντας τη σιωπή
Βγαίνοντας στο φως
Κερδίζοντας πίσω τον εαυτό μου
———————————————————————————————————————————————
Στο σεμινάριο αυτό θα ενημερωθούμε στο θέμα της κακοποίησης (συναισθηματικής, σωματικής),με σκοπό να κατανοήσουμε & να εξερευνήσουμε πλευρές του εαυτού μας που ενδεχομένως έχουν βρεθεί σε κακοποιητικές σχέσεις και να δουλέψουμε την απελευθέρωσή μας από αυτές.
Περιεχόμενο εργαστηρίου
Στο εργαστήριο θα ενημερωθούμε και θα δουλέψουμε στις εξής θεματικές:
Τι εμπεριέχει η κακοποίηση και πότε μια σχέση είναι κακοποιητική
Μορφές και ήδη ψυχολογικής-συναιθηματική κακοποίησης
Χαρακτηριστικά κακοποιητή
Τραύμα δεσμού και χαρακτηριστικά τραυματικών δεσμών
Γιατι μπαίνω και μένω σε σχέσεις με κακοποιητικά στοιχεία σύμφωνα με τη θεωρία του δεσμού
Διπλά μηνύματα -τι είναι
Τι θα πει αυθεντική σχέση και πώς μαθαίνω να χτίζω αυθεντικές ισότιμες σχέσεις
Reparenting—γίνομαι ο γονέας του εαυτού μου
Χαρακτηριστικά απλού και σύνθετου τραύματος
Ρόλοι που ενδοβάλει το θύμα
Στάδια αποδέσμευσης από τις κακοποιητικές σχέσεις και τι περιλαμβάνουν
Κερδίζοντας πίσω τον εαυτό μου
Εισαγωγή & βασικά στοιχεία στο Ψυχικό Τραύμα
Εσωτερική δομή του τραύματος-ρόλοι του θύματος κακοποίησης
Στάδια-φάσεις από τις οποίες διέρχεται το θύμα της κακοποίησης, πριν και κατά τη θεραπευτική διαδικασία
Ψυχόδραμα και τραύμα: δουλεύοντας βιωματικά στις τραυματικές εμπειρίες
Μετά το πέρας του εργαστηρίου
→ θα έχετε κατανοήσει καλύτερα την ψυχολογία γύρω από τις κακοποιητικές σχέσεις
→ θα έχετε κερδίσει επίγνωση σε πτυχές του εαυτού σας για την αποδέσμευση από κακοποιητικά εσωτερικευμένα μοτίβα
→ θα έχετε κερδίσει ένα εργαλείο-σύστημα αυτο-παρατήρησης των ενδοβλημένων ρόλων, πώς αυτοί εμφανίζονται στην προσωπικότητα και ζωή σας, παρατήρηση που θα συμβάλει στην αποδέσμευση από αυτούς
κατανοώντας καλύτερα
- τη δομή του ψυχισμού στο θύμα της κακοποίησης
- τις προκλήσεις με τις οποίες έρχεται αντιμέτωπο στη θεραπευτική διαδικασία
- πώς συνοδεύουμε το άτομο στη θεραπευτική διαδικασία και τα στάδια της θεραπείας
*θα γνωρίσουμε βιωματικούς τρόπους δουλειάς στο τραύμα μέσα από το μοντέλο στην τραυματοθεραπεία των P.J.Schouten & L.Stolker και μέσα από το ψυχόδραμα
* θα κερδίσουμε έμπνευση και ενοράσεις σε σχέση με τις δικές μας τραυματικές περιοχές και του πώς εκδηλώνονται στην προσωπικότητα και παρούσα ζωή μας, διευρύνοντας την αυτο-επίγνωσή μας
Σε ποιους απευθύνεται
Σε οποιονδήποτε επιθυμεί να λάβει ενημέρωση για το θέμα της κακοποίησης και των κακοποιητικών σχέσεων, να δουλέψει με τον εαυτό του στις θεματικές αυτές και να εκπαιδευτεί στο σύστημα αυτο-παρατήρησης των ενδοβλημένων ρόλων στο τραύμα της κακοποίησης.
Ψυχοδραματιστές & εκπαιδευόμενους Ψυχοδραματιστές όπως και σε επαγγελματίες (και φοιτητές) στο χώρο της υγείας & της εκπαίδευσης : ψυχολόγους, ψυχοθεραπευτές, ψυχιάτρους, κοινωνικούς λειτουργούς, εργοθεραπευτές, θεραπευτές μέσω τέχνης, νοσηλευτές, δασκάλους ειδικής αγωγής, εκπαιδευτικούς, κοινωνιολόγους κτλ.
Οργανόγραμμα Εργαστηρίου-Πληροφορίες-Εγγραφές
Το εργαστήριο θα πραγματοποιθεί σε τρεις ενότητες (21 ώρες)
Κυριακή 16 & 30 Μαρτίου 2025 & 6 Απριλίου 2025
Ώρες : 10.00-17.00
—————————————————
Χώρος Ψυχοκίνηση, Κέντρο Ψυχοδράματος & Προσωπικής Ανάπτυξης
Καλαμάτας 19, Αγ. Παρασκευή, τκ.15343 , 5’ από σταθμό μετρό Χαλανδρίου
Συντονίστρια: Δανάη Χορομίδου, Ψυχολόγος, Trainer, Educator & Practitioner Ψυχοδράματος
Προϋποθέσεις συμμετοχής: Για την συμμετοχή στο σεμινάριο προηγείται ατομική συνάντηση γνωριμίας με τη συντονίστρια (δια ζώσης ή διαδικτυακά)
Η εγγραφή γίνεται με καταβολή προκαταβολής σε λογαριασμό τραπέζης
Πληροφορίες –6943 293 408, 2155 159120, info@psixokinisi.gr
Ας δουλέψουμε για τη μεταμόρφωση της τραυματικής εμπειρίας σε μαργαριτάρι!
“Καμιά φορά συμβαίνει να εισχωρήσει σε ένα στρείδι ένας κόκκος άμμου ή ένα ξένο σώμα. Εάν το στρείδι δεν μπορεί να το αποβάλει, τότε το ξένο αυτό σώμα διαταράσσει την ισορροπία του. Γύρω από αυτό, δημιουργείται ένα είδος μόλυνσης, σκλήρυνσης ή σήψης. Για να αμυνθεί, το στρείδι “χτίζει” αλλεπάλληλα στρώματα πέρλας γύρω από τον κόκκο της άμμου. Έτσι, δημιουργείται σιγά σιγά το μαργαριτάρι”. (Βεντουράτου, 2009).
www.psixokinisi.gr